Kadarcs

pecamánia -halszeretet- természetimádat- kadarcsi tó -elvetemültség- időhiány - házi barkács- szerencsétlenkedés -önirónia- agymenés- relaxáció- elbújás- gondelűzés- telefon kikapcsolás- haverok- bugyi- szilva...

Archívum

Vannak profik.

2009.12.12. 02:02 :: PozAko

Akik azért emberek, és ezért hibáznak is. Lásd Billt.

 

Carpio:

Így van! A pasas azért is tetszik, mert kisfilmjéből is kitűnik blogunk néhány sarokköve mint a -házi barkács- szerencsétlenkedés -önirónia- agymenés-.

Egyébként meg respect!

Tisztelet mindenkinek aki a horgászatot népszerüsíti - dicsőíti - stb, tegye azt komolyan, viccesen, szárazon vagy nedvesen :) 


Outtakes From Bill The Fishing Guy - Watch more Funny Videos

 

Azért első ránézésre én is sírtam a röhögéstől...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kadarcs.blog.hu/api/trackback/id/tr231591797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PozAko · http://pozako.freeblog.hu 2009.12.12. 12:52:32

Az milyen kemény, amikor az operatőr belesétál a vízbe. ;]

Carpio 2009.12.12. 16:31:23

Na ja.
Szerintem az efféle wana be műsorvezetők tudják az igazi tutit!
:)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.12.18. 09:41:03

láttam már de megint halálra röhögtem magam rajta... ha nagyon nem lesz mit írnom, lehet ecccer én is beposztolom...
süti beállítások módosítása