Kadarcs

pecamánia -halszeretet- természetimádat- kadarcsi tó -elvetemültség- időhiány - házi barkács- szerencsétlenkedés -önirónia- agymenés- relaxáció- elbújás- gondelűzés- telefon kikapcsolás- haverok- bugyi- szilva...

Archívum

Csónak kérdés megoldva...

2009.02.22. 16:53 :: Carpio

...mivel úgynéz ki, hogy van megfelelő méretű lemez.

Tök jó!!

 

Aztán ma elmentem az esedékes egyesületi közgyűlésre.

 

Elnökünk ismét bizalmat kapott a tagságtól, valamint meg lett tiltva a csónakból történő etetés, továbbá fel kell számolni a tóban található jelölőkaró erdőt.

Kálmánnak csak örülni tudok, szerintem jól végzi a dolgát.

A csónaktilalom tök jó, mivel így nyáron nem rohad majd a víz az egyesek által vödörszám behordott etetőanyagtól.

Így viszont felmerül a kérdés: Minek nekem csónak?

(ezen még gondolkodnom kell, pro és kontra) (?????)

A karóerdőt sajnálom egy kicsit, mert így nehezen fogok mindig ugyanoda dobni.

A tagság másik fontos döntése volt, hogy jóváhagyta a 24 órás őrzést, valamint egy beléptető kapu létesítését.

Tök jó, szerintem elég lett volna az egyik, mindkettő felesleges.

 

Mindegy így legalább biztos, hogy nem lesznek betörések... ...reméljük!

 

Öszességében (figyelve a tagságot), úgy látom, hogy az átlagpecást a következők érdeklik:

-legyen a tóban hal

-járható legyen az út

-ne törjék fel a vityillót

-legyen békesség

-(és) legyen aki felelősen intézi az ügyeket

nagyjából ennyi.

respect

a csónakkal meg majd csak lesz valami...

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kadarcs.blog.hu/api/trackback/id/tr37958703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

changer79 2009.02.23. 08:57:05

Szia.

Szerintem mi egy kupacba ültünk tegnap az egyesületi gyűlésen.

Egy kicsit elgondolkoztam az elhangzottakon...

A behordásos etetés: Aki eddig szemessel etetett, az ezentúl kosarazni fog. A kosárba meg megy a lágy kaja (kenyér, liszt, bolti etetőanyag), szerintem az sem lesz kímélőbb a víznek. Egyébként a normális etetés dobócsővel pár dobással megoldható, szerintem...

Az etetőkaró: Szerintem is durva, ami volt a tavon, de engem különösebben nem érint. (az én bójámat mindig ellopják, most sincs meg). Ezen is agyaltam, hogyan kéne egy helyre etetni, meg dobálni... Emlékszel még a vizigolyóra? Én egy olyat gondolok bevetni. Hátha ez nem fogja senki szemét szúrni. Egyébként nem egyértelmű számomra... a nádszál is karónak számít?

Tisztábban akkor fogunk látni, ha majd kézhez kapjuk a közgyűlés határozatát. Mit szabad, mit nem.

Addig is görbüljön...

Üdv. Zsolti

Carpio 2009.02.23. 11:21:52

Szia Zsolti!
Előfordulhat, hogy egy kupacban ültünk.

A víz kímélése talán ott jön el mikor az eddig nagyiparilag vödröző horgásztársak ráunnak a folyamatos csúzlizásra, egyebekre.

Ha azt sikerül elérni, hogy a feleslegesen beszórt kaja a felére csökkenjen az már eredmény.

Egyébként előttem 4 etetőkaró van, eddig tesztelhettem, hogy melyik szembeszomszéd etetése volt a hatékonyabb... :)

Ezentúl marad a saccolás + a damiljelölés.

A nádszál szerintem nem karó, de hogy vita lesz belőle az biztos...

Reméljük a legjobbakat...

UI:

Örülök, hogy benéztél, gyere máskor is!

zoli

bojlisbela 2009.02.23. 22:12:24

Sziasztok!Aki tud horgászni a karók feleslegesek.Meg vmivel megkell szoritani a fizetéskiegészitő alakokat-meg persze a viz minősége se utolsó.Meg remélem a sulyhatárt pontyoknál hamarosan elérjük.Én és barátaim nagyon harcolni fogunk érte....jég olvadás után az ellenőrzés rendszeres dolog lesz.Indulatokat váltott ki bennünk a tagság egy részének horgászathoz kapcsolódó nézete.Siralmas, hogy egy magát horgásznak valló ember(fasz) a legfontosabb mennyi halat vihesen haza egy nap.-közben ismerem őket-egy hétből öt éjszakát kint vannak.Tehát a tavasz folyamán mikor még a telepitett butus pontyokat a hülye is megfogja-15db-ot fog elvinni nyugodtan és persze 2 napig családjával azt eszi.-Persze, elsőnek 5db-ot lefagyaszt szegényebb időkre(mikor már maga elől is jelentősen megpusztitotta az állományt),ketőtt fogjuk rá megeszi családjával,8-at ismerősöknek ajándékoz.Következő héten már azt mondja van hal...viszek az orvosomnak 2db-t,a fodrászomnak 1-et, meg megmondom neki ha jön julika,pista,pál mondja van eladó hal megint a második héttől kezdve ez igy tart minden évben.Sajnálom hogy ezt a 3db azonos halfajt a tagság nagy része támogadta.mikor a tóhoz kerültem még kevesen voltunk sporthorgászok de már azért úgy látom egyre többen vagyunk.Remélem egyszer csak olyan horgászok lesznek a parton akik szórakozni-kedvenc -szeretett hobbijuknak hódolnak és nem a haza hordott halak mennyisége,hanem csak a kifogott halak mennyisége szerez számukra örömöt.sporttársi üdvözletem.

Carpio 2009.02.24. 08:34:57

@bojlisbela: Szia!
A húshorgászokkal semmit nem tudsz kezdeni, a gyűlésen is elhangzott, hogy először fejben kell változásnak történnie. Sajnos pár ember miatt lassan komplett szabálykönyvvel a hónunk alatt fogunk horgászni. Amellett szabály ide-szabály oda ha valamit suskosolni akar megteheti/megteszi, sajnos.

Carpio 2009.02.24. 09:43:55

@bojlisbela: Gondolkodtam a felvetéseden a halak mennyiségét, illetve a tagsági szavazást illetően. A problémáknak két megoldását látom, és mindkettővel meg fogom keresni elnökünket:

1. be kell indítani a kadarcs.hu-t, azért, hogy a felmerült kérdéseket előre meg tudjuk vitatni, ne egy évben egyszer egy délelőtt akarjuk megváltani a világot.

2. sok egyesületi taggyűlésen probléma, hogy csak az adott tárgykör, valamint az előadó neve megy ki a tagsághoz. Ha már közgyülünk, menjen ki bővebb anyag különféle javaslatokkal, ne a taggyűlésen kezdjünk el ötletelni.

Egyébként kezdeményezéseiddel egyetértek, éljenek a pihenő/sport horgászok!

bojlisbela 2009.02.24. 15:25:51

Szia!Persze a fejekben kell rendet rakni.De sajnos ez egyes embereknél csak szabályokkal müködik és ezek betartatásával.Nem tudom te mennyit vagy a vizen,mióta és melyik részen.De hidd el nem csekély halat visznek el ezek az emberek.Ezek az emberek az aktivan horgászók 80%.Évek óta tapasztalom.Én és a barátaim azért a helyhez képest fogunk gyönyörű halakat.-Ha kellenek nagyhalas fotók az oldalra küldhetek.?A kadarcs.hu-t támogatjuk amiben tudjuk.Kiváló lenne.A kadarcs.hu akkor lenne az igazi ha nem útálná a tagság jelentős része a napijegyest.legalább tiz egyesületi hely rendbe rakása pici stégekkel...stb-nem kellenne több ha óvnánk halainkat-megbecsülnénk stb...mindig lennének -biztos jól jönne a napijegyek ára.üdv.

Carpio 2009.02.24. 15:45:03

@bojlisbela: 6 éves korom óta (az nem tegnap volt:)járok ki, az elején mikor nagyfater vitt, mostanában mikor időm engedi. A debreceni oldalon, a távvezetéktől beljebb vagyok.
Én is látom a helyzet viszásságát, ugyan az a tó teljesen más világ annak aki éjjel-nappal kint tud lenni, és más világ nekem aki hetente, kéthetente tudok csak kimenni.
Teljesen más az attitűd is, én nem hörgök ha nem sikerül halat fogni, más néha húsos ládával szaladgál, és még Ő van felháborodva.
Sokat segítene, ha már van kapu és őrség, a kilépéskor az ellenőrzés.
A honlapot már forsziroztam, forszirozom.
Ha küldesz fotókat szívesen kiteszem Őket.
A napijegyeseknek pedig teremtsük meg a lehetőséget, legyen honlap, reklámozzuk magunkat, csak így lesz bevétel.

bojlisbela 2009.02.24. 18:41:44

@Sí Manó: Elküldtem a képeket.Az utolsó mail a jó.
süti beállítások módosítása